Інформація про колектив ЗДО № 2 "Світлячок"
Педагоги працюють над виконанням завдань, визначених Базовим компонентом та програм «Дитина»..
У своїй роботі використовують такі форми організації дітей:
- заняття,
- ігри,
- самостійна діяльність (ігрова, рухова, художня, мовленнєва, трудова, науково-дослідницька),
- ндивідуальна робота,
- спостереження,
- екскурсії,
- свята та розваги.
Навчально-виховний процес орієнтований на реалізацію завдань Базового компонента дошкільної освіти – Державного стандарту дошкільної освіти України, який спрямований на розвиток пізнавально активної, соціально адаптованої, духовно багатої та творчої особистості дитини шляхом співпраці з родиною, громадою відповідно до вимог сучасного суспільства
Дана проблема реалізується через розв’язання наступних завдань:
- створення відповідних умов для становлення життєво компетентної, самосвідомої, творчої особистості дитини;
- формування та розширення предметно-розвивального середовища здатного забезпечити оптимальний розвиток фізичних, інтелектуальних і творчих здібностей дітей, забезпечити охорону їхнього життя, здоров’я і прав;
- впровадженя здоров’язберігаючих технологій в навчальнл-виховний процес;
- розвиток мовлення, робота над формуванням певних умінь та навичок, що забезпечують функціонування мовлення;
- забезпечення єдності і співпраці батьків, вихователів, дітей та створення умов для покращення психолого-педагогічної підготовки батьків;
Комфорт, затишок, сприятливу атмосферу у садочку створюють та підтримують не лише педагоги, а й обслуговуючий персонал. Це — помічники вихователів, завгосп, праля, кухарі. Вони огортають своєю любов’ю кожного вихованця закладу, дбають про належні умови перебування та харчування малят, вміло допомагають педагогам у вихованні та розвитку дітей.